Geen water op het tennispark

20 juni 2026

Maandag en dinsdag wordt er gewerkt aan de wateraansluiting op het park. Dat betekent dat er maandag vanaf 7.00 uur geen water is op het terrein. Dus maandag en ook dinsdag helaas nog geen koffie of thee. 

Helaas zal ook dinsdag nog geen water beschikbaar zijn op het park. Zorg dus dat je zelf voldoende water meeneemt als je gaat spelen.

Ook de toiletten zullen nog buiten gebruik zijn.

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen