Geen water op het tennispark
20 juni 2026
Maandag en dinsdag wordt er gewerkt aan de wateraansluiting op het park. Dat betekent dat er maandag vanaf 7.00 uur geen water is op het terrein. Dus maandag en ook dinsdag helaas nog geen koffie of thee.
Helaas zal ook dinsdag nog geen water beschikbaar zijn op het park. Zorg dus dat je zelf voldoende water meeneemt als je gaat spelen.
Ook de toiletten zullen nog buiten gebruik zijn.
Nieuwscategorieën
Reacties